Obecnie poszukujemy kandydatów
na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu
Zakres obowiązków:
- bieżące wsparcie działań Zarządu w sprawach administracyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
- wsparcie organizacyjne oraz współpraca z Działem Sprzedaży i Marketingu,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami krajowymi i zagranicznymi przez kontakt telefoniczny i e-mailowy,
- obsługa systemu CRM, wprowadzanie danych, przygotowywanie ofert i zgłaszanych zleceń, prowadzenie bazy kontrahentów,
- terminowe tworzenie i przetwarzanie zamówień, przetwarzanie próśb o pilne zamówienia oraz przeglądanie oczekujących zamówień i próśb klientów w celu zapewnienia satysfakcji klienta,
- bieżąca realizacja zadań sprzedażowych wyznaczonych przez Zarząd Firmy,
- tłumaczenie prostych dokumentów, sporządzanie pism oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem w firmie,
- organizacja wyjazdów służbowych,
- uczestnictwo w targach branżowych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek administracji, finansów lub ekonomii,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży lub na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny,
- terminowość, dokładność, poczucie odpowiedzialności, doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy,
- zdolność do wielozadaniowości i szybkiego przełączania uwagi,
- otwartość, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- prawo jazdy kat. B – mile widziane,
- przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Oferujemy:
- długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanej wiedzy i umiejętności,
- wsparcie doświadczonego zespołu branżowych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
- pracę na jedną zmianę,
- możliwość uczestnictwa w PPK,
- miejsce pracy Poznań,
- bezpłatny parking.
Pracownik Produkcji / Montaż Podzespołów Elektronicznych
Zakres obowiązków:
- montaż i lutowanie elementów elektronicznych SMD i THT,
- montaż urządzeń elektronicznych zgodnie z instrukcją,
- programowanie, testowanie i uruchamianie zmontowanych podzespołów i urządzeń,
- przygotowywanie oraz obróbka kabli i przewodów,
- montaż mechaniczny (skręcanie obudów, osadzanie podzespołów),
- montaż końcowy urządzeń,
- kontrola jakości wyrobu gotowego,
- diagnozowanie i usuwanie usterek,
- pakowanie wyrobu gotowego,
- czynny udział w rozwoju produkcji – współpraca z działem R&D,
- przestrzeganie reguł Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne: automatyk, elektronik, elektryk, mechatronik, robotyk lub pokrewne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość komponentów elektronicznych,
- umiejętność lutowania/demontażu w technologii SMT oraz THT,
- umiejętność lutowania gorącym powietrzem,
- znajomość obsługi komputera, wykorzystanie komputera do programowania mikrokontrolerów,
- dbałość o powierzone materiały, narzędzia i stanowisko pracy,
- samodzielność, wykazywanie inicjatywy, umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, dokładność, rzetelność i punktualność,
- dobra organizacja na stanowisku pracy,
- podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej).
Mile widziane:
- doświadczenie w branży związanej z montażem elektroniki,
- umiejętność posługiwania się dokumentacjami DTR i schematami elektronicznymi,
- doświadczenie w montażu elementów optycznych (szklanych),
- obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:
- długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
- pracę na jedną zmianę,
- możliwość uczestnictwa w PPK,
- miejsce pracy Poznań,
- bezpłatny parking.
Programista / Programista Systemów Wbudowanych
Zakres obowiązków:
- wspomaganie produkcji w zakresie oprogramowania,
- tworzenie interfejsów użytkownika dla narzędzi wspomagających produkcję,
- rozwój i rozbudowa interfejsu użytkownika dla analizatorów gazowych (WebServer),
- utrzymywanie oprogramowania na bieżących produktach,
- udział w rozwoju i projekcie architektury systemu,
- tworzenie dokumentacji technicznej,
- administrowanie lokalną siecią firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne: informatyka, automatyka, robotyka lub pokrewne,
- znajomość i umiejętność programowania w językach C#, C, C++,
- znajomość zagadnień sieciowych (protokół TCP/IP),
- znajomość Java, JavaScript, Bootstrap,
- znajomość zagadnień bazodanowych (SQL/SQLite),
- znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (Git),
- podstawowa wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows/Linux/FreeRTOS),
- umiejętność czytania schematów elektronicznych oraz dokumentacji technicznych,
- solidne zrozumienie procesów tworzenia układów, od koncepcji do gotowego produktu,
- co najmniej podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznych).
Mile widziane:
- podstawowa znajomość i umiejętność programowania w środowiskach symulacyjnych (MATLAB, Octave),
- znajomość standardu MISRA,
- doświadczenie w niskopoziomowym programowaniu systemów wbudowanych,
- znajomość architektury mikrokontrolera,
- znajomość i doświadczenie w programowaniu podstawowych protokołów komunikacyjnych: SPI, UART, CAN, RS485,
- znajomość mikrokontrolerów firmy Microchip z rodziny PIC32(32-bit) i dsPIC33(16-bit).
Oferujemy:
- pracę w rozwijającej się firmie przy tworzeniu najnowocześniejszych laserowych analizatorów gazów do zastosowań przemysłowych,
- umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie,
- dobrą atmosferę pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
- możliwość uczestnictwa w PPK,
- miejsce pracy Poznań,
- forma zatrudnienia – umowa o pracę.
Specjalista ds. Kalibracji / Chemik Analityk
Zakres obowiązków:
- kalibracja analizatorów gazowych TDL w oparciu o przygotowane próbki i wybrane metody,
- przygotowywanie roztworów ciekłych i mieszanin gazowych do kalibracji spektrometrów,
- odpowiedzialność za proces kalibracji analizatorów, sporządzanie protokołów kalibracji i wystawianie certyfikatów kalibracyjnych,
- interpretacja wyników przeprowadzonych pomiarów i przygotowywanie dokumentacji technicznej,
- weryfikacja procesów kalibracji w oparciu o pomiary na FTIR (analiza spektralna IR),
- kontrola aparatury analitycznej,
- przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne – chemiczne, fizyczne lub pokrewne,
- znajomość chemii analitycznej,
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka lub technika ds. kalibracji,
- bardzo dobra znajomość metod analitycznych i spektroskopowych – mile widziane doświadczenie ze spektroskopią TDL (Tunable Diode Laser Spectroscopy),
- doświadczenie w przygotowywaniu próbek ciekłych i gazowych,
- mile widziana znajomość obsługi spektrometru FTIR,
- znajomość środowiska MATLAB będzie dodatkowym atutem,
- precyzja, sumienność oraz dobra organizacja pracy,
- zmysł analityczny,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość obsługi MS Office,
- znajomość języka angielskiego,
- przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Oferujemy:
- długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
- pracę na jedną zmianę,
- możliwość uczestnictwa w PPK,
- miejsce pracy Poznań,
- bezpłatny parking.
Serwisant Urządzeń Pomiarowych / AKPiA
Zakres obowiązków:
- świadczenie wsparcia technicznego dla Klientów,
- serwis analizatorów laserowych w siedzibie firmy i na obiektach przemysłowych w Polsce i za granicą oraz w trybie zdalnym,
- uruchomienia analizatorów laserowych firmy Airoptic na obiektach przemysłowych u Klientów,
- prowadzenie szkoleń z obsługi analizatorów w siedzibie klienta w Polsce i za granicą oraz w trybie zdalnym,
- przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne w zakresie elektrotechniki, automatyki, energetyki lub pokrewne,
- minimum 2-letnie doświadczenie w serwisie urządzeń pomiarowych,
- mile widziane doświadczenie w testowaniu, montażu i uruchamianiu maszyn i urządzeń pomiarowych,
- mile widziane doświadczenie w branży Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA),
- zmysł techniczny, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia i planowania, dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
- komunikatywna znajomość języka angielskiegoa,
- dyspozycyjność i gotowość do licznych podróży służbowych – krajowych i zagranicznych.
Mile widziane:
- uprawnienia SEP „E” do 1kV, urządzeń Ex,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
- pracę na jedną zmianę,
- możliwość uczestnictwa w PPK,
- miejsce pracy Poznań,
- bezpłatny parking.
Specjalista ds. Zakupów
Zakres obowiązków:
- zamawianie komponentów oraz części prototypowych od dostawców,
- koordynacja dostaw materiałów,
- kontrola jakości zamawianych komponentów i części prototypowych,
- prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy komponentów, półproduktów i produktów gotowych, tworzenie specyfikacji materiałowych,
- kontrola i optymalizacja stanów magazynowych i list zamówień,
- śledzenie czasu życia komponentów i dobór zamienników, zarządzanie brakami materiałowymi,
- dostosowanie poziomu i terminu dostaw do potrzeb linii produkcyjnej,
- organizacja transportu,
- identyfikacja ryzyka dotyczącego przyszłych dostaw,
- weryfikacja zdolności produkcyjnych dostawców,
- wyjaśnianie niezgodności w dostawach,
- negocjowanie cen i warunków dostaw i realizacji umów z dostawcami i podwykonawcami,
- nadzór nad reklamacjami w ramach zawartych umów/ porozumień,
- bieżąca współpraca z innymi działami w firmie w zakresie realizacji zakupów,
- przestrzeganie reguł Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
- wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: Mechatronika, Automatyka, Elektronika, Budowa maszyn, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji,
- znajomość rysunku technicznego, umiejętność czytania schematów elektronicznych i elektrycznych,,
- znajomość materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych i elektrycznych, mile widziana znajomość elementów optycznych i pneumatycznych,
- znajomość procesów wytwórczych (obróbka skrawaniem, obróbka plastyczna, spawanie, montaż PCB),
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie – warunek konieczny,
- zdolność analitycznego myślenia,
- inicjatywa, dokładność i samodzielność w działaniach,
- umiejętność podejmowania decyzji, pracy w zespole oraz zdolności organizacyjne,
- znajomość systemów klasy ERP (znajomość oprogramowania w zakresie prowadzenia magazynu będzie dodatkowym atutem),
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- podstawowa znajomość oprogramowania typu CAD,
- podstawowa znajomość oprogramowania do projektowania PCB (KiCAD).
Oferujemy:
- długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanej wiedzy i umiejętności
- wsparcie doświadczonego zespołu branżowych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
- pracę na jedną zmianę,
- możliwość uczestnictwa w PPK,
- miejsce pracy Poznań,
- bezpłatny parking.