Career in our company

Current job offers

Obecnie poszukujemy kandydatów

na stanowisko:

 

Asystent/ka Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu

Zakres obowiązków:

  • bieżące wsparcie działań Zarządu w sprawach administracyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
  • wsparcie organizacyjne oraz współpraca z Działem Sprzedaży i Marketingu,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami krajowymi i zagranicznymi przez kontakt telefoniczny i e-mailowy,
  • obsługa systemu CRM, wprowadzanie danych, przygotowywanie ofert i zgłaszanych zleceń, prowadzenie bazy kontrahentów,
  • terminowe tworzenie i przetwarzanie zamówień, przetwarzanie próśb o pilne zamówienia oraz przeglądanie oczekujących zamówień i próśb klientów w celu zapewnienia satysfakcji klienta,
  • bieżąca realizacja zadań sprzedażowych wyznaczonych przez Zarząd Firmy,
  • tłumaczenie prostych dokumentów, sporządzanie pism oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem w firmie,
  • organizacja wyjazdów służbowych,
  • uczestnictwo w targach branżowych.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek administracji, finansów lub ekonomii,
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży lub na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny,
  • terminowość, dokładność, poczucie odpowiedzialności, doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy,
  • zdolność do wielozadaniowości i szybkiego przełączania uwagi,
  • otwartość, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • prawo jazdy kat. B – mile widziane,
  • przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Oferujemy:

  • długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanej wiedzy i umiejętności,
  • wsparcie doświadczonego zespołu branżowych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
  • pracę na jedną zmianę,
  • możliwość uczestnictwa w PPK,
  • miejsce pracy Poznań,
  • bezpłatny parking.
Pracownik Produkcji / Montaż Podzespołów Elektronicznych
Zakres obowiązków:

  • montaż i lutowanie elementów elektronicznych SMD i THT,
  • montaż urządzeń elektronicznych zgodnie z instrukcją,
  • programowanie, testowanie i uruchamianie zmontowanych podzespołów i urządzeń,
  • przygotowywanie oraz obróbka kabli i przewodów,
  • montaż mechaniczny (skręcanie obudów, osadzanie podzespołów),
  • montaż końcowy urządzeń,
  • kontrola jakości wyrobu gotowego,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek,
  • pakowanie wyrobu gotowego,
  • czynny udział w rozwoju produkcji – współpraca z działem R&D,
  • przestrzeganie reguł Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie techniczne: automatyk, elektronik, elektryk, mechatronik, robotyk lub pokrewne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość komponentów elektronicznych,
  • umiejętność lutowania/demontażu w technologii SMT oraz THT,
  • umiejętność lutowania gorącym powietrzem,
  • znajomość obsługi komputera, wykorzystanie komputera do programowania mikrokontrolerów,
  • dbałość o powierzone materiały, narzędzia i stanowisko pracy,
  • samodzielność, wykazywanie inicjatywy, umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność, dokładność, rzetelność i punktualność,
  • dobra organizacja na stanowisku pracy,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej).

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży związanej z montażem elektroniki,
  • umiejętność posługiwania się dokumentacjami DTR i schematami elektronicznymi,
  • doświadczenie w montażu elementów optycznych (szklanych),
  • obsługa pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
  • pracę na jedną zmianę,
  • możliwość uczestnictwa w PPK,
  • miejsce pracy Poznań,
  • bezpłatny parking.
Programista / Programista Systemów Wbudowanych

Zakres obowiązków:

  • wspomaganie produkcji w zakresie oprogramowania,
  • tworzenie interfejsów użytkownika dla narzędzi wspomagających produkcję,
  • rozwój i rozbudowa interfejsu użytkownika dla analizatorów gazowych (WebServer),
  • utrzymywanie oprogramowania na bieżących produktach,
  • udział w rozwoju i projekcie architektury systemu,
  • tworzenie dokumentacji technicznej,
  • administrowanie lokalną siecią firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne: informatyka, automatyka, robotyka lub pokrewne,
  • znajomość i umiejętność programowania w językach C#, C, C++,
  • znajomość zagadnień sieciowych (protokół TCP/IP),
  • znajomość Java, JavaScript, Bootstrap,
  • znajomość zagadnień bazodanowych (SQL/SQLite),
  • znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (Git),
  • podstawowa wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows/Linux/FreeRTOS),
  • umiejętność czytania schematów elektronicznych oraz dokumentacji technicznych,
  • solidne zrozumienie procesów tworzenia układów, od koncepcji do gotowego produktu,
  • co najmniej podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznych).

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość i umiejętność programowania w środowiskach symulacyjnych (MATLAB, Octave),
  • znajomość standardu MISRA,
  • doświadczenie w niskopoziomowym programowaniu systemów wbudowanych,
  • znajomość architektury mikrokontrolera,
  • znajomość i doświadczenie w programowaniu podstawowych protokołów komunikacyjnych: SPI, UART, CAN, RS485,
  • znajomość mikrokontrolerów firmy Microchip z rodziny PIC32(32-bit) i dsPIC33(16-bit).

Oferujemy:

  • pracę w rozwijającej się firmie przy tworzeniu najnowocześniejszych laserowych analizatorów gazów do zastosowań przemysłowych,
  • umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie,
  • dobrą atmosferę pracy,
  • stabilne zatrudnienie,
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • możliwość uczestnictwa w PPK,
  • miejsce pracy Poznań,
  • forma zatrudnienia – umowa o pracę.
Specjalista ds. Kalibracji / Chemik Analityk

Zakres obowiązków:

  • kalibracja analizatorów gazowych TDL w oparciu o przygotowane próbki i wybrane metody,
  • przygotowywanie roztworów ciekłych i mieszanin gazowych do kalibracji spektrometrów,
  • odpowiedzialność za proces kalibracji analizatorów, sporządzanie protokołów kalibracji i wystawianie certyfikatów kalibracyjnych,
  • interpretacja wyników przeprowadzonych pomiarów i przygotowywanie dokumentacji technicznej,
  • weryfikacja procesów kalibracji w oparciu o pomiary na FTIR (analiza spektralna IR),
  • kontrola aparatury analitycznej,
  • przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne – chemiczne, fizyczne lub pokrewne,
  • znajomość chemii analitycznej,
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka lub technika ds. kalibracji,
  • bardzo dobra znajomość metod analitycznych i spektroskopowych – mile widziane doświadczenie ze spektroskopią TDL (Tunable Diode Laser Spectroscopy),
  • doświadczenie w przygotowywaniu próbek ciekłych i gazowych,
  • mile widziana znajomość obsługi spektrometru FTIR,
  • znajomość środowiska MATLAB będzie dodatkowym atutem,
  • precyzja, sumienność oraz dobra organizacja pracy,
  • zmysł analityczny,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość obsługi MS Office,
  • znajomość języka angielskiego,
  • przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Oferujemy:

  • długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
  • pracę na jedną zmianę,
  • możliwość uczestnictwa w PPK,
  • miejsce pracy Poznań,
  • bezpłatny parking.
Serwisant Urządzeń Pomiarowych / AKPiA

Zakres obowiązków:

  • świadczenie wsparcia technicznego dla Klientów,
  • serwis analizatorów laserowych w siedzibie firmy i na obiektach przemysłowych w Polsce i za granicą oraz w trybie zdalnym,
  • uruchomienia analizatorów laserowych firmy Airoptic na obiektach przemysłowych u Klientów,
  • prowadzenie szkoleń z obsługi analizatorów w siedzibie klienta w Polsce i za granicą oraz w trybie zdalnym,
  • przestrzeganie zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne w zakresie elektrotechniki, automatyki, energetyki lub pokrewne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w serwisie urządzeń pomiarowych,
  • mile widziane doświadczenie w testowaniu, montażu i uruchamianiu maszyn i urządzeń pomiarowych,
  • mile widziane doświadczenie w branży Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA),
  • zmysł techniczny, dokładność i odpowiedzialność,
  • umiejętność analitycznego myślenia i planowania, dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiegoa,
  • dyspozycyjność i gotowość do licznych podróży służbowych – krajowych i zagranicznych.

Mile widziane:

  • uprawnienia SEP „E” do 1kV, urządzeń Ex,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w zespole doświadczonych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
  • pracę na jedną zmianę,
  • możliwość uczestnictwa w PPK,
  • miejsce pracy Poznań,
  • bezpłatny parking.
Specjalista ds. Zakupów

Zakres obowiązków:

  • zamawianie komponentów oraz części prototypowych od dostawców,
  • koordynacja dostaw materiałów,
  • kontrola jakości zamawianych komponentów i części prototypowych,
  • prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy komponentów, półproduktów i produktów gotowych, tworzenie specyfikacji materiałowych,
  • kontrola i optymalizacja stanów magazynowych i list zamówień,
  • śledzenie czasu życia komponentów i dobór zamienników, zarządzanie brakami materiałowymi,
  • dostosowanie poziomu i terminu dostaw do potrzeb linii produkcyjnej,
  • organizacja transportu,
  • identyfikacja ryzyka dotyczącego przyszłych dostaw,
  • weryfikacja zdolności produkcyjnych dostawców,
  • wyjaśnianie niezgodności w dostawach,
  • negocjowanie cen i warunków dostaw i realizacji umów z dostawcami i podwykonawcami,
  • nadzór nad reklamacjami w ramach zawartych umów/ porozumień,
  • bieżąca współpraca z innymi działami w firmie w zakresie realizacji zakupów,
  • przestrzeganie reguł Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
  • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: Mechatronika, Automatyka, Elektronika, Budowa maszyn, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji,
  • znajomość rysunku technicznego, umiejętność czytania schematów elektronicznych i elektrycznych,,
  • znajomość materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych i elektrycznych, mile widziana znajomość elementów optycznych i pneumatycznych,
  • znajomość procesów wytwórczych (obróbka skrawaniem, obróbka plastyczna, spawanie, montaż PCB),
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie – warunek konieczny,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • inicjatywa, dokładność i samodzielność w działaniach,
  • umiejętność podejmowania decyzji, pracy w zespole oraz zdolności organizacyjne,
  • znajomość systemów klasy ERP (znajomość oprogramowania w zakresie prowadzenia magazynu będzie dodatkowym atutem),
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość oprogramowania typu CAD,
  • podstawowa znajomość oprogramowania do projektowania PCB (KiCAD).

Oferujemy:

  • długoterminową i stabilną pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do prezentowanej wiedzy i umiejętności
  • wsparcie doświadczonego zespołu branżowych inżynierów, w kreatywnym środowisku i w przyjaznej atmosferze,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej i udział w szkoleniach,
  • pracę na jedną zmianę,
  • możliwość uczestnictwa w PPK,
  • miejsce pracy Poznań,
  • bezpłatny parking.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV na adres e-mail info@airoptic.pl

More information